Monday, September 12, 2011

Renungan

Subhanallah,

Semoga keampunan dari Allah pada kita semua..Amienn

Dalam mencari2 mp3 alquran kat internet tadi, dalam hati aku mula memilih antara syeikh mana yang baca sedap..dalam pilih punya pilih, cari punya cari link plak takde. ciss..aku pun tgk jam kat PC ni..jam tunjuk 3:23 pm , tergerak hati aku nak bukak tafsir, aku pon bukak yg online punya http://www.alquran-melayu.com/ aku terus ke surah 3 ayat 23..

3. Al-i-’Imran [23]
Tidakkah engkau pelik memikirkan (wahai Muhammad) terhadap sikap orang-orang (Yahudi) yang telah diberikan sebahagian dari Kitab Taurat, mereka diseru kepada Kitab Allah supaya Kitab itu dijadikan hakim (mengenai perkara-perkara yang timbul) di antara mereka. Ahli-ahli satu puak dari mereka berpaling ingkar sambil menolak (seruan dan hukum Kitab Allah itu).


kan dah kena sebijik..

No comments:

Post a Comment