Wednesday, December 8, 2010

Kaedah Metafizik Numerologi

Ntah macam mana buleh tergerak aku nak cari info benda ni tak tau le..Pengiraan Tarikh Lahir mengikut kaedah Metafizik, Personaliti, Kerja, Perniagaan. Lepas aku belek2 ilmu ni apa yang aku dapat rata-rata penerangan bagi setiap satu2 kod asas akan di ceritakan dari point ke point, persoalannya kalau dah tau perwatakan kita tu apa nak buat, dan adakah perwatakan yang di list kan tu berlaku pada kita sekarang atau akan datang..kenapa ramai dari mereka bila buat pengiraan dan bila mula menyemak setiap penerangan pasti akan berkata, "eh..tak kena langsung".."uishh..ada yang tepat la.." tetapi bila di telitikan kembali, tang mana yang kita tak setuju tu..rata-rata pasti pada sifat yang tak elok kan.

Aku pernah buat benda ni pada seseorang, bila kena tang Bakhil..dengan cepat kata.."eh tu bukan aku..tu tak betol, yang lain tu sikit2 ada la.." hehehehehe. Tapi dari pemerhatian aku pada orang tu..dia mmg tak bakhil, tapi ada waktu2 tertentu dia akan bersifat bakhil..jadi kita kena tahu kaedah mengkaji watak seseorang ini mereka telah buat mengikut kajian2 berbilion orang, cumanya ada perkara2 yang kita kena pandang dalam2 pada diri kita sendiri. Aku sebenarnya lebih suka panggil benda ni dengan kata "mengenal bakat/kelemahan diri"

No comments:

Post a Comment