Wednesday, March 9, 2011

MENGENALI MANDUL AKIBAT GANGGUAN JIN

Ada yang nak anak ada yang tak nak anak..ada dapat anak di buang merata2..bersepah2. Zalim kamu !!
Aku nak kongsi maklumat yang aku perolehi dari satu blog ni, berkenaan mereka yang merasakan diri mereka mandul, sekiranya korang dah buat pemeriksaan di klinik / hospital dan mendapati tiada apa2 masalah cuba tengok keadaan di bawah ni pulak. InsyaAllah kalau semua boleh selesai ada rezeki untuk anak. memang ada cerita yang jin ni boleh dan akan hembus pada benih2 sampai kering. Sebab tu Nabi suka ummat yang ramai, seolah2 nak bagi tau zaman akan datang akan susah nak dapat anak. Nak kenal jin suka pada apa, siapa, perkara apa...kita kena lihat apa yang Nabi kita suka. Nabi suka satu2 perkara Iblis/setan mesti tak suka..kat situ lah dia akan menempel. Sunat melakukan hubungan seks pada malam jumaat tapi berapa ramai yang tak dapat buat hubungan seks pada malam jumaat...teliti dan teliti..renung jangan sampai termenung.





di ambil dari blog http://elfesfanji.blogspot.com/2011/03/mengenali-mandul-akibat-jin.html

MENGENALI MANDUL AKIBAT GANGGUAN JIN

jin kepunyaan ahli keluarga sendiri mengganggu pasangan yang berkahwin, akibatnya sepanjang tempoh perkahwinan, pasangan ini hanya mengalami satu kali atau dua kali sahaja mengandung selama satu hingga tiga bulan kemudiannya hilang seolah di makan sesuatu makhluk halus yang tidak nampak di lihat oleh mata kasar.

DI Bawah ini saya yang dhaif dan kerdil tidak berperi ini himpunkan pengalaman-pengalaman orang-orang yang soleh dan lama berkecimpung dalam bidang ini beberapa contoh permasaalahan yang seringkali timbul berpunca dari gangguan jin:

1) seorang menantu yang berkelahi dengan mertua . mertua itu ada mempunyai barangan lama yang berupa makhluk halus

2) salah seorang dari suami isteri itu pernah mendiami rumah( umpamanya menyewa sebuah rumah sewa yang pemiliknya ada memelihara atau mewarisi barangan lama yang berupa makhluk halus) .

3) salah seorang dari pasangan suami isteri tersebut datang dari keturunan nenek moyang yang ada memelihara hantu raya, polong , pelesit atau lain-lain makhluk halus

4) salah seorang dari pasangan suami isteri tersebut ada beramal amalan yang di sifatkan sebagai panas dan menjadikan benih cair. benih yang cair ini tidak mampu melekat antara satu sama lain.


5) terdapat gangguan saka pada salah seorang atau kedua-dua pasangan suami isteri tersebut


No comments:

Post a Comment