Friday, December 3, 2010

Suka betol aku tengok

Memang aku suka tengok orang yang buat dari hasil kerja tangan, tambah2 pulak orang tu bukan dari jurusan seni / art tapi boleh buat hasil kerja tangan. Banyak dah aku jumpa kat internet ni, berbakat. Tak heran kalau hasil kerja tangan diaorang ni dapat perhatian pengunjung internet, sampai ada yang boleh buat jualan lagi.

Dan yang paling heran sekali ada hasil kerjatangan yang kita sendiri tengok tak cantik pon ada orang nak beli. Mungkin ini yang orang kata buruk di mata kita cantik di mata orang. Rezeki buat penjual tu.

antara yang aku suka masuk laman blog craft ni http://cutieyfelt.blogspot.com/ dari pengamatan aku mmg budak ni berbakat, pandai main warna. sama ada warnapada benda yang di hasilkan atau warna latar belakang..mmg cantik. (pada mata aku la..huhuh)

No comments:

Post a Comment