Saturday, January 1, 2011

Macam meletup2 dalam perut

Sebelum aku pegi merawat ibu mertua aku, sebelumnya aku ada rawat sorang ni, mengadu sesak nafas, bila check mmg ada simptom gangguan..sebab mmg ada kes sebelumnya ni..so aku just follow up aje la, dalam rawat merawat tu macam2 le sakit kat situ le, sendwa le, rasa nak muntahle..tapi yang ketara bila lepas mandi limau + air kolah masjid...rasa macam nak muntah...angin perut menolak2...siap terasa bunyi letup dalam perut..kerap juga le..ada le selang 5 minit muntah.5 mnit muntah .mula kuar muntah angin lepas tu baru le segala isi makanan..dalm 2 hari gak le aku rawat,sebab monitor dia punya napas nampak macam tak elok, lepas mandi limau lepas muntah..esoknya .....

alhamdulillah segar bugar ..hilang sesak napas, hilang angin dalam perut..syukur semoga Tuhan memberi kesembuhan

No comments:

Post a Comment