Friday, October 29, 2010

Bawak Akak sedara pegi berubat

Salam

Malam tadi aku bawak akak sedara pegi berubat, memula dia sampai kerumah mak aku aku tgk masyaAllah muka takde seri. memang kebiasaan orang yang sakit sebab gangguan ni air muka dia suram, tak bermaya..sian aku tgknya. Tapi dah niat nak pegi berubat di satu tempat ni, terpaksa la temankan.

Sesampai di sana mmg takde orang, so mmg rezeki...kalau ikutkan mmg ramai orang, mungkin dah di set masa untuk datang agaknya.

Jadi masa proses mengenal pasti penyakit, makcik yang mengubat ni cakap sakit akak sedara aku ni dah lama..mmg lama le pon, cuma tak dapat kesan je..ni pon dah kena tahan wad sampai doktor nak amik air tulang sum-sum...kritikal le tu kan..maknanya bila dah nak ambik air tulang sum-sum maka kat situ kita dah dapat tahu secara tak langsung doktor dan pihak hospital dah tak boleh nak kesan penyakit tu. Bahaya ambik air tulang sum-sum ni, salah ambik lumpuh.

So rawatan tak lama tapi sembang aje lebih...jadiaku tgk byk gak le barang2 yang dia guna. mandi limau campur sireh..ahh byk le lagik...agak ada le dalam sejam setengah..rawatankali kedua hari Ahad, nak kasi clear bisa2 semua..insyaAllah kalau ada izin Tuhan untuk sembuh, maka sembuh la..

No comments:

Post a Comment