Friday, October 1, 2010

Merawat Kaki Akak aku pulak

Ni kisah lama dah..rasanya hujung tahun 2009
Punca sakit secara tiba2 di bahagian atas tapak kaki. Bila buat scanning hanya ada sedikit simptom2. Tak silap aku adale 3 kali aku rawat.

Rawatan pertama aku cuba tarik segala bisa. 2/ 3 hari nampak surut. Tapi sakit masih ada.
Last aku buat jampi ayat quran panjang skit. Masa ni akak ku ada terasa pening..panas di bahagian kepala. aku tutup rawatan dengan bagi sebijik limau untuk mandi dan air penawar.

Selang 3 hari aku panggil balik..aku cakap nak tarik bisa. Aku tepuk2 kat tempat sakit..lepas tu baru aku tarik guna paku.

Alhamdulillah dalam tarik bisa tu terdetik dalam hati aku mengatakan insyaAllah akan sembuh.
Ye Tuhan izinkan kesembuhan untuk akak aku sampai sekarang semoga akan datang juga.


note: kalau seseorang tu pernah kena sihir kebarangkalian akan mudah terkena lagi.

No comments:

Post a Comment