Friday, October 15, 2010

Belalang dalam rumah

Kisah ni lepas aku merawat kaki mak mertua aku.

Ntah le, gerak hati ku cakap macam bukan belalang kosong. Aku pon ambik botol kosong, elok aje aku nak tangkap dia lari..uikk, lain macam aje. Aku cari mane pulak peginya..aku kibas kain nampak dia terbang..tapi dia terbang rendah jek pusing-pusing. Sekali dia landing kat lantai. Aku pon hembus dengan ayat quran..eh diam pulak, tadi ligat sangat. Pap..aku tangkap..nampak macam belalang padi sebab mata merah. KL mana ada padi daaa..so ?

Sehari aku biarkan kat dalam tu. Aku refer kat sahabat aku..dia cakap lepaskan, sebelum lepas aku kosongkan pemikiran belalang tu hehehe...dah tu di suruh oleh sahabat ku. Aku yang tak tau apa..turuti aje lah.

Fuhhhh..aku hembus, dan aku lepas kan.


Spy ke?

Wallahuaklam

No comments:

Post a Comment