Thursday, October 28, 2010

Macam-macam

Malam tadi wife aku cerita kawannya mengalami sesak nafas. Terpaksa tahan Wad sampai 3 hari. Kalau ikut cerita dari wife aku tu bunyi macam gangguan juge..byk juge le aku tanya soalan kat wife aku untuk pastikan apakah betul ianya gangguan. Jadi untuk tidak membuat keputusan terburu2 aku ambik keputusan untuk tidak ambik pusing dengan hal ini. Cuma aku suruh wife aku sampai kan beberapa doa untuk buat amalan.

pesanan : sesak napas ni mmg ada kaitan dengan gangguan berdasarkan penglaman yang aku cuba ubati. Biasa orang kena sesak napas ni mesti berkait dengan sakit di tulang belakang. Sampai satu tahap badan dan juga anggota badan boleh kejang / krem so hati2 lah. Kalau pegi hospital tiada apa2 kesan dan hospital tak dapat detect ikhtiarkan cara doa pulak. InsyaAllah Allah beserta dengan orang-orang yang benar dan sabar.

2 comments:

  1. apa doa nak di amalkan tu tembakau?

    ReplyDelete
  2. Salam pia, sampai sini kau tanya aku yek huhuhuh. Welcome ke blog aku yang ke berapa ntah.

    amalannya
    Istighfar 3 kali
    Mengucap 3 kali
    Selawat 3 kali
    Doa (ikut kesesuai hajat)
    Baca ayat qursi 3 kali satu napas / senapas sekali ulang 3 kali
    Tutup dengan selawat 7 kali / 11 kali

    ReplyDelete