Wednesday, October 27, 2010

Merawat Lagi

Malam tadi aku merawat bahagian kaki wife aku, dia kata kaki lenguh2 dan rasa ngilu2. Lepas aku pi mengurut abang aku yang excident tu..balik aku rawat wife aku pulak. Aku biarkan wife aku tidor dulu..sebab aku selesa kalau rawat dia tidor, senang nak buat.

Lepas aku bacakan ayat quran/jampi ada sikit getaran aku lihat. Mungkin tapak2 bisa masih ada. Tergerak dalam hati aku untukmenarik bisa, aku pon bacakan ayat untuk menarik biasa..aku tarik dari bahagian peha terus ke jari kaki..dalam masa tengah tarik tu aku lihat seolah macam ada benda yang ikut keluar..sampai wife aku terjaga dari tidor..aku tanya rasa apa..wife aku yang mamai2 bagitahu, macam ada benda kena tarik.

Alhamdulillah kata hati tu.
Aku tutup rawata buat penyembuhan menutup kembali "lubang2" yang mungkin ada bocor.
Wallahuaklam. Ku pulangkan segalanya pada Allah Taala

No comments:

Post a Comment