Tuesday, October 26, 2010

Jangan lupa ambik air kolah masjid

Kalau korang pegi masjid yang ada kolah untuk kegunaan ambik wudu jangan lupa ambik dan isi dalam botol bawak balik, sebab byk kegunaan air kolah ni. Paling tak ia boleh di gunakan salah satu ikhtiar anak2 nangis malam.

Malam tadi anak aku nangis, lepas puas pujuk tak nak jugak aku cuma basuhkan muka dan kaki..alhamdulillah baru lena tido.

3 comments:

  1. boleh simpan ke air kolah tu?

    ReplyDelete
  2. boleh takde masalah. kalau nak guna cuma bacakan alfatihah dan masa sapu tu selawat jek. Yakin Allah yang menyembuhkan

    ReplyDelete
  3. aku mmg ade dgr ceramah oleh pakar2 agama,jika ssuatu prkra atau penyakit xsembuh,try dptkn air kolah 7 masjid....kalo kronik,pki 17 kolah masjid.mmg mustajab...famili aku dh penah dptkn 17 kolah masjid.tp lepas guna mmg puati..air tu mmg sifat harmoni....beribu2 org menyebut nama ALLAH pada air kolah masjid.so mmg tiada tandingan..cuma nk dptkn air tu kena usaha sikit la merantau....byk trdpt di negeri pahang,kedah, kelantan,terengganu

    ReplyDelete